Jadą tanie auta z Azji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mtmg
    Ambiente
    • 2007
    • 104

    Jadą tanie auta z Azji

    Zamieszczone przez daroo
    moja ma 10 latek i jakoś nie narzekam
    Ciekawe dlaczego w bogatszych krajach, dziesięcioletni samochód uchodzi za złom?
    Oczywiście nie mówię o klasykach ale o normalnych samochodach.

    W Polsce dziesięcio czy nawet piętnastoletni samochód "z zachodu" uznawany jest za świetny.
    Ciekawe dlaczego w bogatszych krajach pozbywają się tych świetnych limuzyn?
  • daneczek76
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 3642
    • Toyota

    #2
    Jadą tanie auta z Azji

    Jadą tanie auta z Azji
    Modele indica, indigo, safari i xenon wkrótce w polskich salonach samochodowych. Modele segmentu B będzie można kupić już za 27 900 złotych.


    Tata motors indica będzie dostępna z silnikiem benzynowym 1,4/85 KM już za 27 900 złotych. (TATA)

    Marubeni Motors Poland, dystrybutor pojazdów marki TATA zdradził ceny detaliczne aut, które wkrótce trafią do salonów sprzedaży w naszym kraju.

    Tata Motor to największy prywatny producent samochodów w Indiach i jeden z największych w Azji, który w tym roku kupił od forda marki jaguar i land rover, a ponadto współpracuje z mercedesem i fiatem. W Europie koncern ten sprzedaje auta we Włoszech, Hiszpanii i Szwajcarii.

    Na polskim rynku dostępne będą cztery modele: indica, indigo, safari i xenon. Wszystkie samochody objęte są 36-miesięczną gwarancją ograniczoną przebiegiem 100 000 kilometrów (w zależności co wystąpi pierwsze).

    INDICA

    Będzie dostępna z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4 litra i mocy 85 koni. Auto będzie oferowane w trzech specyfikacjach. Podstawowa, za 27 900 złotych, seryjnie posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i poduszkę powietrzną kierowcy. Ceny pozostałych wersji: 31 900 złotych (dodatkowo ABS, poduszka powietrzna pasażera i lampy przeciwmgielne) oraz 36 900 złotych (dodatkowo aluminiowe felgi i skórzana tapicerka).


    Najtańsze nowe auta
    Kosztująca 27 900 złotych tata India będzie najtańszym samochodem segmentu B. Ceny konkurentów tego samochodu są następujące (modele 4- lub 5-drzwiowe; uwzględniono promocje): hyundai getz - 28 200 złotych, dacia sandero - 28 500 złotych, dacia logan - 29 900 złotych, skoda fabia - 29 900 złotych, volkswagen polo - 32 540 złotych, citroen C3 - 33 150 złotych, ford fiesta - 34 500 złotych, toyota yaris - 35 500 złotych, renault clio - 35 930 złotych, kia rio - 35 700 złotych, chevrolet aveo - 37 050 złotych, opel corsa - 38 500 złotych, nissan micra - 38 900 złotych, mitsubishi colt - 39 190 złotych, peugeot 207 - 39 900 złotych, mazda 2 - 40 900 złotych.

    Natomiast wersja modelu indica z silnikiem diesla o pojemności 1,4 litra i mocy 70 koni będzie dostępna w dwóch wersjach - za 33 900 złotych (wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, elektryczne szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszka powietrzna kierowcy) oraz za 36 900 złotych (dodatkowo ABS, poduszka powietrzna pasażera i lampy przeciwmgielne).

    INDIGO

    Indigo będzie dostępne z silnikiem benzynowym (za 37 900 złotych) lub diesla (za 42 900 złotych) z jedną wersją wyposażenia obejmującą wspomaganie kierownicy, klimatyzację, ABS, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i dwie poduszki powietrzne, lampy przeciwmgielne i relingi.

    SAFARI

    Safari będzie dostępne z napędem na jedną oraz na dwie osie z jedną wersją diesla: 2,2/140 KM. W sprzedaży pojawi się jedna wersja wyposażenia dla samochodów z napędem 4x2 (71 900 złotych) i 4x4 (79 900 złotych). Będzie ona obejmowała wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszkę powietrzną dla kierowcy i pasażera, ABS, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne, boczne progi i relingi.

    Wersja z napędem 4x4 dodatkowo posiada natomiast przekładnię rozdzielczą z elektrycznym sterowaniem mechanizmu przełączającego i elektrycznym sterownikiem.

    XENON

    Xenon, z napędem 4x4 i 4x2 z silnikiem identycznym jak w modelu safari, dostępny będzie w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE, z kabiną pojedynczą lub podwójną.

    Wersja DLS (48 800 złotych) jako odmiana bazowa występuje tylko z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną.

    Wersja DLE posiada klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne. W odmianie 4x2 auto będzie kosztowało 53 800 złotych, a z napędem 4x4 - 64 900 złotych. Zaś DLE z napędem 4x4 z podwójną kabiną - 79 000 złotych.

    źródło:echodnia.eu

    Niestety tanie to one moze i są ale tam gdzie je produkują a unas dowalą cło bo to autko nie Z EU i cena bedzie wielka i lepiej bedzie kupic konkurencje.

    i tu jeszcze jeden link : http://www.motofakty.pl/artykul/tata..._w_polsce.html
    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Chyba by się bał tym jeździć.
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • oolsztyniak
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 6647
        • Superb II combi (3T5)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez loru
        Chyba by się bał tym jeździć.
        ja chyba tez :|
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz

        • Janinho
          Rider
          S_OCP Member
          • 2008
          • 390
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez daneczek76
          31 900 złotych (dodatkowo ABS,
          ale abs to chyba obecnie powinno mieć każde nowe auto w standardzie :shock: złe informacje mam?
          >>>Moja Octavka<<<

          Komentarz

          • Thundi
            L&K
            • 2005
            • 1157

            #6
            Zamieszczone przez Janinho
            ale abs to chyba obecnie powinno mieć każde nowe auto w standardzie :shock: złe informacje mam?
            Częściowo masz Tylko w Uni Europejskiej ABS jest wymagany jako Standart (choć może być wyłączany) Wszystkie pozostałe kraje nie mają takiego przepisu.
            O ortografie dba FF.
            Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
            http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
            Skoda Octavia & Audi A6

            Komentarz

            • JOY
              Rider
              • 2008
              • 641

              #7
              Dopuki jest DACIA na rynku - TATA chyba nie poszaleje, bo za tą kasę można kupić cobyniebyło poprawione konstrukcje Renault z przed 8 lat, a nie jajko niespodziankę.

              Komentarz

              Pracuję...